Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna BMW Klub Elbląg
Jesteśmy ambasadorami marki BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[e39] Błędy INPA - prośba o rozszyfrowanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LoKo
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:23, 13 Paź 2011    Temat postu: [e39] Błędy INPA - prośba o rozszyfrowanie

Witam,

Podlaczylem dzis pod kompa. Mam nadzieje ze ktos jest biegły w błędach Wesoly

Kod:

=========================================================================== error memory test    V1.41                                 BMW TI-433 Teepe =========================================================================== vehicle-identifikation-number:  WBADD11010BN35981 ===========================================================================           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T           -------------------------------------
Date:      10/13/11 19:58:34 ECU:       KOMBI39 JobStatus: OKAY Variant:   KOMBI39-------------------------------------------------------------
RESULT:    1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
140   Clamp R
Error frequency : 0
   Open circuit   Sporadic error =============================================================           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T           -------------------------------------
Date:      10/13/11 19:58:36 ECU:       LCM_II JobStatus: OKAY Variant:   LCM_II-------------------------------------------------------------
RESULT:    1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
40    thermal sensor for oillevel defect
Error frequency : 14
   Error present =============================================================           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T           -------------------------------------
Date:      10/13/11 19:58:38 ECU:       ZKE3_GM1 JobStatus: OKAY Variant:   ZKE3_GM1-------------------------------------------------------------
RESULT:    2 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
73    cable WI1 open circuit or wiper relay 1
Error frequency : 10
   Sporadic error-------------------------------------------------------------
75    cable WI2 open circuit or wiper relay 2
Error frequency : 9
   Sporadic error =============================================================           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T

           -------------------------------------
Date:      10/13/11 19:58:38 ECU:       IHKA39 JobStatus: OKAY Variant:   IHKA39-------------------------------------------------------------
RESULT:    1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
21    Auxiliary water pump
Error frequency : 255
   Short circuit to ground   Error present =============================================================           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T           -------------------------------------
Date:      10/13/11 19:59:13 ECU:       EWS3 JobStatus: OKAY Variant:   EWS3-------------------------------------------------------------
RESULT:    1 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
19    toleration of changing code increased with key # 1
Error frequency : 2
   Sporadic error =============================================================           E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T           -------------------------------------
Date:      10/13/11 19:59:19 ECU:       ZAE2 JobStatus: OKAY Variant:   ZAE2-------------------------------------------------------------
RESULT:    2 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
24    digital seat occupation recognition
Error frequency : 124
   Remain over limiting value-------------------------------------------------------------
4     ignition circuit 0 -> driver airbag
Error frequency : 1
   Remain over limiting value =============================================================



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:55, 14 Paź 2011    Temat postu:

Oprócz airbaga nic radykalnie wpływającego na jazdę i jej bezpieczeństwo Wesoly ..... i nie działa Ci przycisk REST Jezyk

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Pią 20:56, 14 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LoKo
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:56, 14 Paź 2011    Temat postu:

Wlasnie przed chwila sprawdzilem, dziala ... nie mam pojecia o co chodzi. Swieci sie na zielono przy zgaszonym silniku i dmucha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:00, 15 Paź 2011    Temat postu:

Urwało mi słowo "czasami" Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LoKo
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:09, 15 Paź 2011    Temat postu:

2 nowe bledy z dzis

Kod:
RESULT:    2 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
202   fuel trim limit Bank 1
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
   Engine speed                               768.00  rpm   Engine temperature                          95.44  degrees C   oxygen sensor heater                        69.21  %   oxygen sensor voltage 1                      4.86  Volt
   Short circuit to batt+   emission related malfunction   defect code stored after filtering   Error present   Static error-------------------------------------------------------------
203   fuel trim limit Bank 2
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
   Engine speed                               768.00  rpm   Engine temperature                          95.44  degrees C   oxygen sensor heater                        69.21  %   oxygen sensor voltage 2                      4.86  Volt
   Short circuit to batt+   emission related malfunction   defect code stored after filtering   Error present   Static error =============================================================


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LoKo dnia Sob 0:11, 15 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daros
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg/UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:30, 20 Paź 2011    Temat postu:

Jak możesz zczytaj LIVE DATA, analog values sprawdz też jak działa sonda Oxygen sensor voltage.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LoKo
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:00, 20 Paź 2011    Temat postu:

Daros napisał:
Jak możesz zczytaj LIVE DATA, analog values sprawdz też jak działa sonda Oxygen sensor voltage.


Przesyłam zdjecie analog values:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daros
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg/UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:39, 21 Paź 2011    Temat postu:

sprawdzane na odpalonym silniku?
masz lpg, albo nie oryginalne sondy lambda?
sprawdz jeszcze raz na odpalonym silniku
po ok 5min oxygen sensor voltage zaczyna skakać ?
albo pojeździj trochę i sprawdz jak wygląda adaptacja?
bo po odłączeniu akumulatora się wykasowuje i są 0


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Daros dnia Śro 0:37, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LoKo
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:12, 21 Paź 2011    Temat postu:

Daros napisał:
sprawdzane na odpalonym silniku?
masz lpg, albo nie oryginalne sondy lambda?


sprawdzone na odpalonym silniku, mam lpg od 2 miesiecy, samochod od 4, nie wiem jakie sa tam sondy Wesoly

Daros napisał:

po ok 5min oxygen sensor voltage zaczyna skakać ?


po ok 5min skacze - dobrze czy źle ? aku odłączałem bo mi pojawiła się kontrolka jak by od ręcznego tylko że ! w środku, po odłączeniu aku znikła


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LoKo dnia Pią 1:13, 21 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daros
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg/UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:10, 21 Paź 2011    Temat postu:

to że oxygen skacze to dobrze, znaczy że pracuje sonda ale czy dobrze pracują to już ze zdjęć ci nie powiem. Jak masz LPG i w miarę dobrze jeździ na gazie i benzynie to ja bym zostawił te błędy są od podgrzewana sondy lambda, pewnie jak jeździsz na lpg to odłącza emulator sondy i komputer DME dostaje ten błąd.
Ciekawy jestem jak będzie wyglądać adaptation po kilku dniach, po tym można tylko ocenić czy dobrze ustawiony
Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LoKo
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:21, 21 Paź 2011    Temat postu:

zatem odezwe sie za pare dni Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:35, 21 Paź 2011    Temat postu:

Daros w błędach nie ma NIC o problemach z grzałkami sond.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Pią 21:36, 21 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daros
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg/UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:55, 23 Paź 2011    Temat postu:

no tak grzałki dobre , teraz przeczytałem jeszcze raz, oczywiście pisze że oxygen sensor heater 69.21 % , czyli podgrzane sondy na 69.21% .
błąd jest
202 fuel trim limit Bank 1
203 fuel trim limit Bank 2
w skrócie: adaptacja długości czasów otwarcia wtrysków, ale jak to wskoczyło jak silnik chodził na LPG .
pełniejszy opis:
“Fuel Adaptation” is the fine tune control of fuel delivery by the ECU. To accomplish this the
ECU increases or decreases fuel delivery by increasing or decreasing the time that the
injectors are open. The amount of this adjustment is known as the “Fuel Trim”. The fuel trim
values over a range of engine speeds are known as the “Adaptation Values”.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek32
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pasłęk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:52, 28 Paź 2011    Temat postu: inpa

przetlumacz sobie w translatorze te bledy i bedziesz wiedzial mniej wiecej o co biega .....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LoKo
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:26, 28 Paź 2011    Temat postu:

rozumiem w miare angielski, tylko nie wiem czym one sa spowodowane i jak je naprawiac...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LoKo dnia Pią 23:26, 28 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin