Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna BMW Klub Elbląg
Jesteśmy ambasadorami marki BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

(e39) zużyty katalizator
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
benio83
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:01, 31 Sie 2010    Temat postu: (e39) zużyty katalizator

mam do was pytanie: jak rozpoznac zuzyty katalizator i czy to moze byc powodem podwyzszonego spalania??? wczoraj jechalem z ziomkiem moim autem i troche je cisnalem, po chwili wyczuwalny byl zapach zgnilych jaj. kolezka powiedzial ze na bank mam zuzytego kata i ze podwyzszone spalanie (19l w miescie) moze byc wlasnie tym spowodowane. powiedzial ze umowi mnie ze swoimi znajomymi (gdzies obok wakiecia) i oni wytna mi kata i zamiast niego wstawia kawalek rurki (+doplata za stary katalizator) lub wstawia strumienice w rozliczeniu za stary katalizator. czy ktos z was slyszal juz o takich operacjach i co moze o nich powiedziec???

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez benio83 dnia Wto 16:34, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezes
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:34, 31 Sie 2010    Temat postu: Re: (e39) zużyty katalizator

benio83 napisał:
mam do was pytanie: jak rozpoznac zuzyty katalizator i czy to moze byc powodem podwyzszonego spalania??? wczoraj jechalem z ziomkiem moim autem i troche je cisnalem, po chwili wyczuwalny byl zapach zgnilych jaj. kolezka powiedzial ze na bank mam zuzytego kata i ze podwyzszone spalanie moze byc wlasnie tym spowodowane. powiedzial ze umowi mnie ze swoimi znajomymi (gdzies obok wakiecia) i oni wytna mi kata i zamiast niego wstawia kawalek rurki (+doplata za stary katalizator) lub wstawia strumienice w rozliczeniu za stary katalizator. czy ktos z was slyszal juz o takich operacjach i co moze o nich powiedziec???


Mi bieno wydaje sie ze to nie kat, by trzeba bylo na rampe wiechac mozemy sie ugadac i podjechac i zobaczyc co to ale wydaje mi sie ze to nie kat. Jak wytniesz kata to bedzie glosniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezes
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:35, 31 Sie 2010    Temat postu: Re: (e39) zużyty katalizator

prezes napisał:
benio83 napisał:
mam do was pytanie: jak rozpoznac zuzyty katalizator i czy to moze byc powodem podwyzszonego spalania??? wczoraj jechalem z ziomkiem moim autem i troche je cisnalem, po chwili wyczuwalny byl zapach zgnilych jaj. kolezka powiedzial ze na bank mam zuzytego kata i ze podwyzszone spalanie moze byc wlasnie tym spowodowane. powiedzial ze umowi mnie ze swoimi znajomymi (gdzies obok wakiecia) i oni wytna mi kata i zamiast niego wstawia kawalek rurki (+doplata za stary katalizator) lub wstawia strumienice w rozliczeniu za stary katalizator. czy ktos z was slyszal juz o takich operacjach i co moze o nich powiedziec???


Mi bieno wydaje sie ze to nie kat, by trzeba bylo na rampe wiechac mozemy sie ugadac i podjechac i zobaczyc co to ale wydaje mi sie ze to nie kat. Jak wytniesz kata to bedzie glosniejszy.


I podlaczymy go pod kompa Wesoly i sie zobaczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaTeK
Zarząd Klubu



Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 958
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:09, 31 Sie 2010    Temat postu:

ja juz kompa nie zalatwie ;( mi tez smierdzalo jajami w samochodzie (nie moimi ) po wycieciu kata zrobila sie glosniejsza ale lepiej przyspiesza a spalanie hmm nie zwrocilem uwagi. Ja pojechalem do tego facet przec Wakieciem taki ludek jest z tlumikow zrobiony dostalem do reki 150 zl i wspawal mi rurki gratis Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szparco
Klubowicz



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:46, 31 Sie 2010    Temat postu:

Dobra opcja to wspawać jakiś tłumik środkowy dodatkowo.. nie będzie takiej różnicy w dzwięku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Super_dzidek
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:03, 31 Sie 2010    Temat postu:

Miałem wycinany katalizator bo był pusty w miejsce katalizatora mam wstawioną strumienicę. Czy działa głośniej? Nie zauważyłem. Natomiast zauważyłem lekki wzrost mocy oraz lekki wzrost spalania o jakieś 0,2 - 0,3 l.

Napomknę tylko że przed wymianą nie zauważyłem żeby zalatywało JAJEM :lol:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekna
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Elblag
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 16:13, 31 Sie 2010    Temat postu:

ja mam wyciety katalizator i rurki zwykle wspawane pali troche wiecej faktycznie ale jest teraz tak ze na kompie pokazuje blad jednej sondy lambda (sondy nowe) wie ktos jak to obejsc zeby na kompie nie pokazywalo??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezes
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:06, 31 Sie 2010    Temat postu:

Piekna napisał:
ja mam wyciety katalizator i rurki zwykle wspawane pali troche wiecej faktycznie ale jest teraz tak ze na kompie pokazuje blad jednej sondy lambda (sondy nowe) wie ktos jak to obejsc zeby na kompie nie pokazywalo??


U kumpla tez taki motyw z wycietym katem byl Smutny w wolnej chwili odezwe sie do niego i spytam czy sie uporal z tym problemem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szparco
Klubowicz



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:13, 31 Sie 2010    Temat postu:

na bmw-sport bylo, jak znajde to dam linka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bigos
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1625
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia/Pasłęk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:47, 31 Sie 2010    Temat postu:

Ja miałem wyciętego kata i wspawany tłumik przelotowy. Kata se zachowałem bo był w extra stanie.
Głośność bardzo wzrosła, pojeździłem parę miesięcy i wspawałem kata spowrotem bo już miałem dość hałasu.

Wzrostu mocy i zmiany zużycia nie zaobserwowałem. Jeśli coś się zmieniło to bardzo nieznacznie.

Benio moja rada - jeśli kata nie masz zaj...go to go zostaw. Nie będziesz z obawą mijał krokodyli Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bigos dnia Pią 16:44, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezes
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:53, 31 Sie 2010    Temat postu:

Bigos napisał:
Ja miałem wyciętego kata i wspawany tłumik przelotowy. Kata se zachowałem bo był w extra stanie.
Głośność bardzo wzrosła, pojeździłem parę miesięcy i wspawałem kata spowrotem bo już miałem dość hałasu.

Wzrostu mocy i zmiany zużycia nie zaobserwowałem. Jeśli coś się zmieniło to bardzo nieznacznie.

Benio moja rada - jeśli kata nie masz zajebanego to go zostaw. Nie będziesz z obawą mijał krokodyli Mruga

Tez kestem tegoe samego zdania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
benio83
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 3:40, 01 Wrz 2010    Temat postu:

no a czy zapchany (lub odwrotnie czyli wychechlany) katalizator powoduje wzrost zuzycia paliwa??? jak zdiagnozowac czy kat jest zapchany (lub odwrotnie czyli wychechlany)??? z tego co piszecie to po zmianie kata na tlumik, strumienice czy zwykla rurke spalanie nawet wzroslo a w moim przypadku chodzi tylko o znalezienie przyczyny wysokiego spalania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MELON3
Klubowicz



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ELBLAG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:23, 01 Wrz 2010    Temat postu:

A Ja powiem wam Panowie ze jak wycina sie kata to niewolno katowac auta bo zacznie pic olej bo jest wolny przelot

a na spocie mozemy porozmawiac o katach ja kupie kazdy



Proszę o nie pisanie postów jeden pod drugim. Nie piszemy postów z dużych liter. Pozdrawiam MaTeK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekna
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Elblag
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 10:19, 02 Wrz 2010    Temat postu:

benio83 napisał:
no a czy zapchany (lub odwrotnie czyli wychechlany) katalizator powoduje wzrost zuzycia paliwa??? jak zdiagnozowac czy kat jest zapchany (lub odwrotnie czyli wychechlany)??? z tego co piszecie to po zmianie kata na tlumik, strumienice czy zwykla rurke spalanie nawet wzroslo a w moim przypadku chodzi tylko o znalezienie przyczyny wysokiego spalania.
tatusiu a sprawdzales sondy o ktorych kiedys rozmawialismy? tylko ja bym proponowala podlaczyc pod orginalny program bmw na kompie !! na tych zwyklych programach czasami nie pokazuje wszystkich usterek :roll:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek-gti
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NE

PostWysłany: Śro 15:35, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Wlasnie jedz na normalna diagnoze komputerowa.

Ja jak kiedys w GTI wywalilem kata to byl glosniejszy, szybciej szedl, a i spalanie spadlo.

Ja mialem kiedys w audi zapchany G-Kat, do smierdzialo spalinami, auto zle przyspieszalo, wiecej palilo i predkosc max znacznie obnizona. A jak postal na wolnych obrotach to kopcil niesamowicie. Byl to przypadek extremalny, w ktorym kat juz byl calkowicie zapchany...po wymianie auto bylo jak nowe.

( mi tez smierdzalo jajami w samochodzie (nie moimi ) hahahahahahaha ale sie usmialem....dobre dobre


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michall
Początkujący



Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:51, 05 Gru 2010    Temat postu:

którego z magików w naszej okolicy polecacie jeżeli chodzi o układ wydechowy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezes
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:09, 05 Gru 2010    Temat postu:

Na pewno nie auto czarek. Mi kiedyś zrobił tłumik (wymiana na nowy) i po tygodniu się urwał, źle pospawał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NegroEG
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:07, 06 Gru 2010    Temat postu:

polecam Wakiecia ale tylko i wylacznie tego dziadka co tam pracuje (prawie od poczatku wakiecia) a i kata odrazu moze kupic ceny moze nienajnizsze ale robi dobrze i szybko a jesli chodzi o tlumiki ma spory zapas na miejscu. do mojej 730i e32 mial od reki
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ICEman
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wilczęta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:03, 10 Lis 2011    Temat postu:

odświeżę temat

u mnie strasznie zaczeło chrobotać własnie coś w okolicach katalizatora, zwłaszcza na ssaniu chalasuje okropnie, czy takie są objawy padnietego kata ten dźwiek telepiących sie gwoździ w wydechu ?

i po kiego grzyba jakies rurki co niektórzy wspawali :shock: jak już naprawiac auto to kupić taki sam kat i go wmontować a nie takie druciarstwo jak w jakims poldku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ICEman dnia Czw 22:03, 10 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szparco
Klubowicz



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:57, 10 Lis 2011    Temat postu:

Wycięcie katalizatora to nie druciarstwo, widziałeś kiedyś przekrój poprzeczny przez katalizator? to tak jakbyś miał oddychać przez słomkę. A co do Twojego przypadku to zapewne korozja na wylot/przetarcie. Zacząłbym od wizyty na rampie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
benio83
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:56, 11 Lis 2011    Temat postu:

ICEman napisał:
odświeżę temat

u mnie strasznie zaczeło chrobotać własnie coś w okolicach katalizatora, zwłaszcza na ssaniu chalasuje okropnie, czy takie są objawy padnietego kata ten dźwiek telepiących sie gwoździ w wydechu ?

i po kiego grzyba jakies rurki co niektórzy wspawali :shock: jak już naprawiac auto to kupić taki sam kat i go wmontować a nie takie druciarstwo jak w jakims poldku

mogla opasc ci na tlumik "oslona". taki kawal czegos co przypomina aluminium i trzyma sie podlogi nad tlumikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:31, 11 Lis 2011    Temat postu:

ICEman napisał:
odświeżę temat

u mnie strasznie zaczeło chrobotać własnie coś w okolicach katalizatora, zwłaszcza na ssaniu chalasuje okropnie, czy takie są objawy padnietego kata ten dźwiek telepiących sie gwoździ w wydechu ?

i po kiego grzyba jakies rurki co niektórzy wspawali :shock: jak już naprawiac auto to kupić taki sam kat i go wmontować a nie takie druciarstwo jak w jakims poldku


1. Katalizator posiada własną ściśle przylegającą osłonę, która z czasem lubi się oderwać od niego. Właśnie wtedy wydaje takie nieprzyjemne odgłosy grzechotki z gwoździami. Najlepszym sposobem jest punktowo to przyspawać (alu). Większość tłumikarzy odrazu będzie próbowało wyłudzić od Ciebie kata, stawiając ciekawe diagnozy Wesoly

2. Gdy katalizator pada wcale nie musi być do wymiany. Może być drożny a jego powierzchnia nie jest już po prostu chemicznie czynna. Jeśli silnik i jego osprzęt pracują poprawnie (diag komp. może tu dać dużo odpowiedzi) to możesz pojechać na analizator spalin i sprawdzić kata. Dla mnie wycinanie kata nie jest druciarstwem - natomiast wstawianie rurek do kata oczywiście jest już druciarstwem Wesoly

Tak wyglada kat w osłonie :


A tak sama osłona:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Pią 11:46, 11 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezes
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:40, 11 Lis 2011    Temat postu:

zgadzam się ze Ślimakiem lepiej sprawdzić co i jak niż od razu wywalać kata Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ICEman
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wilczęta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:14, 13 Lis 2011    Temat postu:

heh no prosze jak napisałem na forum 5er że najpierw musze wejsc pod auto i zobaczyc co z tym katalizatorem to mi napisali że nie mam tam czego szukac że kat do wymiany i tyle :lol: . Powiem wam że silnik pracuje jakby normalnie żwawo tylko ten dźwiek i jakby zapach spalin bardziej wyczuwalny jak okna uchyle na postoju

dzieki chlopaki 8-) sprawdze ta oslone termiczną


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ICEman dnia Nie 1:18, 13 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezes
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:36, 13 Lis 2011    Temat postu:

i czy to na pewno kat ?? często w tłumiku odrywa się środek, który jest z bardzo słabej blachy. Jeśli to nie kat a np. tłumik to można to naprawić bez konieczności wymiany na nowy tłumik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin