Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna BMW Klub Elbląg
Jesteśmy ambasadorami marki BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Faluja obroty na jałowym biegu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubol
I stopień wtajemniczenia



Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: elblag
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:26, 15 Gru 2010    Temat postu: Faluja obroty na jałowym biegu

siemka mam pytanie jak w temacie faluja mi obroty na jałowym biegu i nie zawsze czy to moze byc wina silniczka korkowego. tylko na niskich obrotach na wyzszych nie wchodzi bez problemu.jak sprawdzic czy dobry i samemu da rade to zrobic.dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bigos
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia/Pasłęk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:45, 15 Gru 2010    Temat postu:

napisz coś więcej, jakie auto, jaki silnik, jeszcze jakieś objawy, coś już było sprawdzane/wymieniane ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubol
I stopień wtajemniczenia



Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: elblag
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:51, 15 Gru 2010    Temat postu:

autko to e36 sedan silnik 1.8 m40.zawsze tak miałem jak jest wiltotno lub pada deszcz słabo idzie wtedy ale tylko na niskich i potrafi zgasnąć.teraz jakos czesciej sie robi.narazie nic prócz swiec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darth talil
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: elblo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 3:42, 15 Gru 2010    Temat postu:

jeśli chcesz wyczyścić silniczek krokowy-to go wypnij zanurz w nafcie lub ropie-niech odpuści syf-poźniej wacikami delikatnie tam gdzie dojdziesz następnie kilkakrotne płukanie benzyna ekstrakcyjną-zostaw do wysuszenia lub odmuchaj sprężonym powietrzem-podłącz silniczek zrob reset kompa(jest gdzieś opisany) i jeśli to było przyczyną-będzie si, jeśli nie pomoże to dalej ,,lewe''powietrze na przepływce(dziura w gumie przepływomierza)- lub nieszczelny dolot,filtr powietrza,paliwa- ewentualnie podepnij pod kompa-może czujnik położenia wału,wałka rozrządu,położenia przepustnicy itp. a co do świec-a przewody WN nie mają przebicia?
jeśli pomogłem wiesz gdzie kliknać Wesoly pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaTeK
Zarząd Klubu



Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:37, 15 Gru 2010    Temat postu:

obstawiam na przewody, kopułka, palec jak mówisz że jak jest wilgotno to pewnie przewody zapłonowe. Otwórz maskę wieczorkiem najlepiej będzie widać i zobacz czy nigdzie nie widać iskry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezes
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:12, 15 Gru 2010    Temat postu:

Ja też bym obstawiał przewody.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubol
I stopień wtajemniczenia



Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: elblag
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:52, 15 Gru 2010    Temat postu:

ale chłopaki obroty wtedy by az tak falowały i auto by gasło.dzisaij odłaczyłem korkowca i obroty sa koło 900 1000 chodzi normalnie a jak włoż to faluja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darth talil
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: elblo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:12, 15 Gru 2010    Temat postu:

Kubol napisał:
... dzisaij odłaczyłem korkowca i obroty sa koło 900 1000 chodzi normalnie a jak włoż to faluja.
wyczyść,zresetuj,zapomnij Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubol
I stopień wtajemniczenia



Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: elblag
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:23, 15 Gru 2010    Temat postu:

jakie powinny byc obroty po wyciagnieciu wtyczki od korkowca bo ja mam stabilne to dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwek255
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elblag

PostWysłany: Śro 21:28, 15 Gru 2010    Temat postu:

Podjedz do mnie to podmienimy i sprawdzimy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MELON3
Klubowicz



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ELBLAG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:28, 15 Gru 2010    Temat postu:

jesli odlaczysz krokowy to powinien zgasnac z tego co wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubol
I stopień wtajemniczenia



Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: elblag
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:00, 16 Gru 2010    Temat postu:

Ale jestescie pewni ze jak odłacze go z wtyczki korkowca to ma zgasnac !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darth talil
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: elblo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:39, 16 Gru 2010    Temat postu:

zrób jedno-np.; wyczyść- nie pomoże szukaj dalej przyczyn
Kubol napisał:
jakie powinny byc obroty po wyciagnieciu wtyczki od korkowca bo ja mam stabilne to dobrze


może mylisz silniczek krokowy z przepływomierzem-jak jest zje..a...ny

Kubol napisał:
Ale jestescie pewni ze jak odłacze go z wtyczki korkowca to ma zgasnac !!!

nie.bo silnik przechodzi w tryb awaryjny i sobie sam poprawia

poczytaj;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

obroty powinieneś mieć od700(minimum żeby zaczał ładować alternator) do ok1000obr/min zwłaszcza jak jest taki mróz


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubol
I stopień wtajemniczenia



Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: elblag
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:57, 20 Gru 2010    Temat postu:

Jak narazie chłopaki wyczysciłem silniczek i działa nie faluja obroty ja zrobiłem juz 200 km.dzięki z góry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darth talil
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: elblo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 3:22, 21 Gru 2010    Temat postu:

Kubol napisał:
Jak narazie chłopaki wyczysciłem silniczek i działa nie faluja obroty ja zrobiłem juz 200 km.dzięki z góry
a punkcik gdzie? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin