 |
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
areksoa
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:08, 11 Lip 2017 Temat postu: Kontolka oleju I chlodnicy |
|
|
Cześć pisze do Was z problemem ponieważ zapala mi się kontrolka płynu chłodniczego na żółto i gdzieś zdaniem mechanika on ucieka ale nie są w stanie zlokalizować miejsca. Druga sprawa to ze przejechaniu kilku km po postoju zapala się kontrolka oleju. Głowica jest szczelna (podobno) wiec może być to tylko czujnik. Liczę na Wasza pomoc w temacie. Moje auto to Bmw e46 316i 1.9 -1999
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:32, 13 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Co do miejsca wycieku nikt tu nie jest jasnowidzem, szukaj aż znajdziesz :-)
Co do kontrolki (ŻÓŁTEJ!!!) oleju jest to typowa przypadłość szczególnie e46, wymiana czujnika może pomóc ale uwaga..... niekoniecznie! Nawet ori BMW nie musi zadziałać. Z moich obserwacji wynika, że uszkodzeniu ulega także przegrzana/przepalona instalacja czujnika.
BTW wrzuciłeś już fotki swojego autka na forum? Pochwal się
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Czw 0:37, 13 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
areksoa
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:55, 14 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Postaram się dzisiaj dodać. Już dwóch mechaników innych go miało i żaden nie potrafi tego ogarnąć.
Dzisiaj dostałem kolejna "fantastyczna" diagnozę jaka jest remont silnika.. ręce opadają....
Zdjęcia robione na szybko i w nerwach, ale są 😭
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
slimak napisał: | Co do miejsca wycieku nikt tu nie jest jasnowidzem, szukaj aż znajdziesz :-)
Co do kontrolki (ŻÓŁTEJ!!!) oleju jest to typowa przypadłość szczególnie e46, wymiana czujnika może pomóc ale uwaga..... niekoniecznie! Nawet ori BMW nie musi zadziałać. Z moich obserwacji wynika, że uszkodzeniu ulega także przegrzana/przepalona instalacja czujnika.
BTW wrzuciłeś już fotki swojego autka na forum? Pochwal się  | [/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez areksoa dnia Pią 18:53, 14 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Sob 1:49, 15 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Obetnij te trytyty na kołpakach
Czysto- to się chwali
Napisz coś więcej o tym przewidywanym remoncie silnika! U kogo auto stoi obecnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
areksoa
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:25, 15 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Aktualizuję temat:
Po wizycie u kolejnego mechanika wymienione zostały:
sonda lambdy przed kat.
świeca zapłonowa - nie palił na jeden gar / znikło falowanie silnika
tuleje mostu tylniego - 4 szt.
odma (była pęknięta)
kontrolka chłodnicy znikła ponieważ była nieszczelność na korku
Pozostała mi do zmiany sprężyna tył prawa (strzela w górnej części)
i czujnik oleju (dalej się menda zapala co jakiś czas)
Doszła kolejna usterka - zaczął dymić na biało (dość intensywnie)
oraz problem z odpaleniem (dopiero za 3 razem załapał ledwo, miał bardzo mało mocy - i zaczął kopcić na biało im bardziej w gaz tym więcej gęstego prawie siwego dymu)
Zobaczymy co będzie dalej...
---------------------------------------------------------
Na chwile obecną robię rozeznanie/diagnozę ponieważ :
W pierwszym serwisie niestwierdzili totalnie żadnego uszkodzenia silnika a jedynie wyciek płynu chłodniczego nie wiadomego pochodzenia i nie do zlokalizowania
W drugim "serwisie" Pan stwierdził iż silnik to trup ponieważ zaciąga olej i płyn i przez to między innymi jest spadek obrotów przy hamowaniu. Ogólnie zaproponował swap silnika bo taniej. Za ta złota radę pobrał 30 zł. Dorzucił jeszcze potrzebę wymiany wszystkich tulej w mostu tylniego.
W środę na 8 odstawiam go na "diagnozę" dalej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez areksoa dnia Wto 16:20, 01 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|