Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna BMW Klub Elbląg
Jesteśmy ambasadorami marki BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kontolka oleju I chlodnicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
areksoa
Początkujący



Dołączył: 07 Lip 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:08, 11 Lip 2017    Temat postu: Kontolka oleju I chlodnicy

Cześć pisze do Was z problemem ponieważ zapala mi się kontrolka płynu chłodniczego na żółto i gdzieś zdaniem mechanika on ucieka ale nie są w stanie zlokalizować miejsca. Druga sprawa to ze przejechaniu kilku km po postoju zapala się kontrolka oleju. Głowica jest szczelna (podobno) wiec może być to tylko czujnik. Liczę na Wasza pomoc w temacie. Moje auto to Bmw e46 316i 1.9 -1999

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:32, 13 Lip 2017    Temat postu:

Co do miejsca wycieku nikt tu nie jest jasnowidzem, szukaj aż znajdziesz :-)

Co do kontrolki (ŻÓŁTEJ!!!) oleju jest to typowa przypadłość szczególnie e46, wymiana czujnika może pomóc ale uwaga..... niekoniecznie! Nawet ori BMW nie musi zadziałać. Z moich obserwacji wynika, że uszkodzeniu ulega także przegrzana/przepalona instalacja czujnika.

BTW wrzuciłeś już fotki swojego autka na forum? Pochwal się Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Czw 0:37, 13 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
areksoa
Początkujący



Dołączył: 07 Lip 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:55, 14 Lip 2017    Temat postu:

Postaram się dzisiaj dodać. Już dwóch mechaników innych go miało i żaden nie potrafi tego ogarnąć.

Dzisiaj dostałem kolejna "fantastyczna" diagnozę jaka jest remont silnika.. ręce opadają....
Zdjęcia robione na szybko i w nerwach, ale są 😭

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

slimak napisał:
Co do miejsca wycieku nikt tu nie jest jasnowidzem, szukaj aż znajdziesz :-)

Co do kontrolki (ŻÓŁTEJ!!!) oleju jest to typowa przypadłość szczególnie e46, wymiana czujnika może pomóc ale uwaga..... niekoniecznie! Nawet ori BMW nie musi zadziałać. Z moich obserwacji wynika, że uszkodzeniu ulega także przegrzana/przepalona instalacja czujnika.

BTW wrzuciłeś już fotki swojego autka na forum? Pochwal się Wesoly
[/img]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez areksoa dnia Pią 18:53, 14 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:49, 15 Lip 2017    Temat postu:

Obetnij te trytyty na kołpakach Padam Padam Padam

Czysto- to się chwali Wesoly

Napisz coś więcej o tym przewidywanym remoncie silnika! U kogo auto stoi obecnie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
areksoa
Początkujący



Dołączył: 07 Lip 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:25, 15 Lip 2017    Temat postu:

Aktualizuję temat:
Po wizycie u kolejnego mechanika wymienione zostały:
sonda lambdy przed kat.
świeca zapłonowa - nie palił na jeden gar / znikło falowanie silnika
tuleje mostu tylniego - 4 szt.
odma (była pęknięta)
kontrolka chłodnicy znikła ponieważ była nieszczelność na korku

Pozostała mi do zmiany sprężyna tył prawa (strzela w górnej części)
i czujnik oleju (dalej się menda zapala co jakiś czas)

Doszła kolejna usterka - zaczął dymić na biało (dość intensywnie)
oraz problem z odpaleniem (dopiero za 3 razem załapał ledwo, miał bardzo mało mocy - i zaczął kopcić na biało im bardziej w gaz tym więcej gęstego prawie siwego dymu)

Zobaczymy co będzie dalej...

---------------------------------------------------------
Na chwile obecną robię rozeznanie/diagnozę ponieważ :
W pierwszym serwisie niestwierdzili totalnie żadnego uszkodzenia silnika a jedynie wyciek płynu chłodniczego nie wiadomego pochodzenia i nie do zlokalizowania
W drugim "serwisie" Pan stwierdził iż silnik to trup ponieważ zaciąga olej i płyn i przez to między innymi jest spadek obrotów przy hamowaniu. Ogólnie zaproponował swap silnika bo taniej. Za ta złota radę pobrał 30 zł. Dorzucił jeszcze potrzebę wymiany wszystkich tulej w mostu tylniego.
W środę na 8 odstawiam go na "diagnozę" dalej. Hyhy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez areksoa dnia Wto 16:20, 01 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin