 |
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwek255
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elblag
|
Wysłany: Sob 19:12, 02 Kwi 2011 Temat postu: Problem z Pb nie chce sie wkręcać |
|
|
Padła mi pompa paliwa,jeżdziłem ponad miesiąc temu tylko na LPG.
Po kupnie i wmontowaniu pompy auto raz jezdziło w miarę dobrze, miał objawy gaśnięcia i mulił silnik. po sprawdzeniu Lambdy czujnika temp.i całego dolotu to jest ok.Na dzień dzisiejszy to na Pb ciężko pali i nie wkręca się powyżej 2.500 tys na min.Na wolnych obrotach tak jak by silnik nie chodził na wszystkie gary. i gaśnie jak jest zimny jak ciepły to jakos tam chodzi.I czy to mogą być walniete wtryski czy pompa nie daje rady?.
Trzymając go miedzy 1.5 a 2 tys silnik ladnie pracuje.
Ktoś mógł by pomuc zobaczyć co jest nie tak.BMW e36 M40B18
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NegroEG
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:16, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a ecu resetowałeś? instrukcja jest w dziale zrób to sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwek255
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elblag
|
Wysłany: Sob 22:51, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tzn miałem wyciągnięty akumulator na noc bo go ładowałem,ale tych pozycji nie robiłem.
Jutro zrobię i zobaczę co będzie.
Na gazie nie ma żadnego problemu obroty wchodzą do 6,5 tys,A chcę wywalić inst gazową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darth talil
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: elblo Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwek255
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elblag
|
Wysłany: Nie 13:12, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem mam około 20 litrów paliwa.
To licząc minimum jeden litr paliwa w 30 sek. powinna pompka przelać benzyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NegroEG
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:50, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
darth u mnie tez litr benzyny na 30sekund? według mnie to trzeba by było obliczyć bo pompa pompie nierówna u mnie ma być cisnienie wyjściowe 3Bar naprzykład
GulF 1.3 NZ. norma to 5.
Przy normalnej pracy te ciśnienie jest o wiele nizsze.
GulF 2 1.8 16V PL 6,5 bara (u mnie jest 7) a taka optymalna jest cos kolo 10.
a przy GulFie II 1.8 GU (gaźnik 2e2) 0,2- 0,4 bar
więc musisz poszukać cisnienia podawanego przez twoją pompę i podpiąć piernik cisnienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwek255
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elblag
|
Wysłany: Czw 15:33, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany, okazało się ze, przewód zsunął się częściowo z pompki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|