Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna BMW Klub Elbląg
Jesteśmy ambasadorami marki BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z Pb nie chce sie wkręcać

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwek255
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elblag

PostWysłany: Sob 19:12, 02 Kwi 2011    Temat postu: Problem z Pb nie chce sie wkręcać

Padła mi pompa paliwa,jeżdziłem ponad miesiąc temu tylko na LPG.
Po kupnie i wmontowaniu pompy auto raz jezdziło w miarę dobrze, miał objawy gaśnięcia i mulił silnik. po sprawdzeniu Lambdy czujnika temp.i całego dolotu to jest ok.Na dzień dzisiejszy to na Pb ciężko pali i nie wkręca się powyżej 2.500 tys na min.Na wolnych obrotach tak jak by silnik nie chodził na wszystkie gary. i gaśnie jak jest zimny jak ciepły to jakos tam chodzi.I czy to mogą być walniete wtryski czy pompa nie daje rady?.
Trzymając go miedzy 1.5 a 2 tys silnik ladnie pracuje.
Ktoś mógł by pomuc zobaczyć co jest nie tak.BMW e36 M40B18


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NegroEG
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:16, 02 Kwi 2011    Temat postu:

a ecu resetowałeś? instrukcja jest w dziale zrób to sam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwek255
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elblag

PostWysłany: Sob 22:51, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Tzn miałem wyciągnięty akumulator na noc bo go ładowałem,ale tych pozycji nie robiłem.
Jutro zrobię i zobaczę co będzie.
Na gazie nie ma żadnego problemu obroty wchodzą do 6,5 tys,A chcę wywalić inst gazową.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darth talil
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: elblo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:23, 03 Kwi 2011    Temat postu:

,,nowa''pompka paliwa mogła również ulec zatarciu-jeżeli jeździłeś na prawie pustym baku,rezerwie.zrób test: sprawna pompka podaje ok1l paliwa w 30sec.
poczytaj artykuły może znajdziesz tu odp.
http://www.bmwklubelblag.fora.pl/paliwa-spalanie,11/chyba-wszystko-o-podtlenku-gazotu,664.html#9868


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez darth talil dnia Nie 1:47, 03 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwek255
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elblag

PostWysłany: Nie 13:12, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Miałem mam około 20 litrów paliwa.
To licząc minimum jeden litr paliwa w 30 sek. powinna pompka przelać benzyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NegroEG
V stopień wtajemniczenia



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:50, 03 Kwi 2011    Temat postu:

darth u mnie tez litr benzyny na 30sekund? według mnie to trzeba by było obliczyć bo pompa pompie nierówna u mnie ma być cisnienie wyjściowe 3Bar naprzykład
GulF 1.3 NZ. norma to 5.
Przy normalnej pracy te ciśnienie jest o wiele nizsze.
GulF 2 1.8 16V PL 6,5 bara (u mnie jest 7) a taka optymalna jest cos kolo 10.
a przy GulFie II 1.8 GU (gaźnik 2e2) 0,2- 0,4 bar
więc musisz poszukać cisnienia podawanego przez twoją pompę i podpiąć piernik cisnienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwek255
III stopień wtajemniczenia



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elblag

PostWysłany: Czw 15:33, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Problem rozwiązany, okazało się ze, przewód zsunął się częściowo z pompki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin