Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna BMW Klub Elbląg
Jesteśmy ambasadorami marki BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaTeK
Zarząd Klubu



Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 958
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:38, 01 Wrz 2010
PRZENIESIONY
Pon 20:38, 06 Wrz 2010    Temat postu: Regulamin

Zasady i reguły na forum BMW Klub Elbląg (BKE)


Rejestracja na forum jest jednoznaczna z przyjęciem poniższych zasad:

Rejestrując się na tym forum zgadzasz się nie używać go do zamieszczania materiałów, które są obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, łamiące obowiązujące prawo. Forumowicz, pisząc na forum zezwala na edycję swoich wypowiedzi przez osoby do tego uprawnione w razie potrzeby, przede wszystkim w przypadku naruszenia regulaminu forum, blokowanie wątków, w których zostały naruszone zasady NETykiety.

Konto użytkownika, który nie przestrzega zasad ogólnej kultury, w szczególności obraża innych użytkowników forum może zostać usunięte po uprzednim powiadomieniu przez Administratora lub Moderatora.

Nie należy także obrażać ani pomawiać innych stowarzyszeń, klubów, for internetowych.

Nasze forum to miejsce, w którym można dyskutować niemal na każdy temat (z naciskiem na tematy związane z marką BMW). Aby jednak zachować porządek oraz miłą atmosferę, obcowanie z forum należy rozpocząć od przedstawienia się w odpowiednim dziale i przestrzegać poniższego regulaminu:

1. Na forum nie używamy wulgaryzmów i nie obrażamy innych forumowiczów .

2. Nowe tematy należy zakładać w odpowiednich dla nich działach. Wypowiedzi założone w złych działach będą przenoszone do innych kategorii lub usuwane przez moderatorów, jeżeli nie będą zgodne z regulaminem forum.

3. Temat powinien być odpowiednio sformułowany i jednoznacznie określać jego treść.

4. Przed założeniem tematu prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (w menu forum - opcja "Szukaj").

5. Dział Gadu Gadu przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.

6. Wszelkie tematy zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż OffTopic, będą usuwane.

7. Tematy/posty zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane lub usuwane.

8. Nie piszemy całych wyrazów dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.

9. Format fotek w Galerii to 800x600

10. Nick na forum to drugie imię użytkownika, w związku z tym przestrzegamy pisowni (XxX to XxX, a nie xxx)

11. Emotki jak sama nazwa wskazuje powinny wyrażać emocje, a nie zastępować słowa.

12. Nie cytujemy długiej wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w konkretnej wypowiedzi.

13. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi w krótkim czasie) - pisanie "posta po poście" - używamy Edycji !!! Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie, a ich posty zostaną usunięte.

14. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane bez poinformowania.

15. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów jak również koloru czerwonego.

Wypowiedzi na forum wyrażają opinię jej autora, a niekoniecznie opinię większości forumowiczów lub osób przeglądających forum. Jeśli z jakichś przyczyn stwierdzisz, że czyjaś wypowiedź Ci nie odpowiada lub łamie regulamin, możesz poinformować o tym moderatorów forum.

- BKE nie odpowiada za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.

- BKE zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w regulaminie.

16. Na Forum nie wolno umieszczać komentarzy, które:

- zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.)

- propagują alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.)

- propagują środki odurzające, narkotyki (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.)

- obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego)

- obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego)

- zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego)

- przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.)

17. Członkowie Klubu uczestniczący w spotkaniach Klubowych zobowiązani są do dbania o bezpieczeństwo swoje, kolegów, osób trzecich oraz ich mienia.

18. Członkowie Klubu zobowiązani są pozostawiać po sobie porządek na miejscu spotkania.

19. Wszystkie szkody wyrządzone na mieniu Klubu usuwa ich sprawca na własny koszt i we własnym zakresie.

20. Podczas uczestnictwa w imprezie organizowanej przez Klub – Członkowie Klubu zobowiązani są przestrzegać zasad BHP.

21. Osoby będące pod wpływem alkoholu nie mogą uczestniczyć w konkurencjach sportowych organizowanych przez Klub.

22. Podczas Klubowych wyjazdów grupowych auta jadą w ustalonym z góry szyku, z prędkością dostosowaną do najwolniejszego uczestnika wyjazdu i nie wyprzedzają się wzajemnie.

23. W razie kłopotów któregoś z uczestników wyjazdu, ostatni pojazd z szyku zostaje razem z pojazdem „niedysponowanym”, zawiadamia pierwsze auto z szyku o kłopotach i stara się udzielić lub wezwać pomoc.

24. Członek Klubu, który sprzedając swoje auto oznaczone znakami Klubowymi lub rezygnuje z członkostwa w Klubie lub zostaje z klubu usunięty – zobowiązany jest zdjąć z samochodu wszystkie znaki Klubowe

25. Członek Klubu jeżdżący autem oznaczonym znakami Klubowymi powinien pamiętać, że swoim zachowaniem na drodze świadczy nie tylko o sobie samym lecz także o Klubie, którego jest Członkiem.

26. Niedopuszczalne jest upublicznianie bez zgody drugiej strony danych osobowych oraz szczegółów z życia omawianej osoby. Narusza to między innymi Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. (z późniejszymi nowelizacjami) o ochronie danych osobowych.

Początkujący na forum otrzymują status Nowicjusz, po przekroczeniu 30 napisanych postów otrzyma status Forumowicz. Jeśli ktoś będzie starał o status Klubowicza będzie musiał przejść "małą rekrutację" . Wybory do Klubu przeprowadzane są demokratycznie, gdzie wszyscy Klubowicze głosują za lub przeciw danej osobie.

Życzymy miłego korzystania z forum BMW Klub Elbląg.


Ostatnia aktualizacja : 2014-11-25


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaTeK dnia Nie 22:37, 10 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin