Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna BMW Klub Elbląg
Jesteśmy ambasadorami marki BMW
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

E34 520 m20

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudy
Początkujący



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:25, 17 Lut 2012    Temat postu: E34 520 m20

Cześć nazywam się Damian pseudo Rudy jestęm narazie wściekłym posiadaczem bmw e34 520 m20 w które wkładam narazie tyle kasy że już od tygodnia mnie głowa boli i dalej nie chce jeżdzić ... jak odbiore od mechanika to wstawię jakieś zdjęcia głupio tak przy powitaniu ale na czasie zależy potrzebuje głowicy to w/w bmw a nóż ktoś będzie miał Wesoly na sprzedaż :-D

[edit by Slimak : przenioslem do działu MECHANIKA]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szparco
Klubowicz



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:34, 17 Lut 2012    Temat postu:

kocham ten silnik, skarbonka bez dna
zastanów się lepiej nad swapem bo i tak nie ogarniesz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:21, 17 Lut 2012    Temat postu:

Mówisz sparco1020? A czym objawia się różnica w awaryjności od nowszych modeli?

Te silniki z racji starej konstrukcji oraz ogromnych już przebiegów mogą mieć problemy z panewkami , względnie uszczelkami pod głowicą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Pią 10:21, 17 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szparco
Klubowicz



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:47, 17 Lut 2012    Temat postu:

Przecież też mamy w niebieskiej te cudo techniki pod maską. Gdy jest w dobrej kondycji to silniczek marzenie. Ale skoro kolega mówi o bólu głowy, to już nie jest dobrze..
No ale oczywiście trzymam kciuki by m20 zachować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bigos
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1625
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia/Pasłęk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:10, 17 Lut 2012    Temat postu:

Cześć Damian.
Witamy na naszym skromnym forum.
Powodzenia w reanimacji piąteczki. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudy
Początkujący



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:49, 17 Lut 2012    Temat postu:

heh ta reanimacja dobija mój portfel powoli ale staram się ale jednak zastanawia mnie porównanie m50 do m20 ;> ? wiadomo m50 ma więcej koni ale.... ;> ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szparco
Klubowicz



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:17, 18 Lut 2012    Temat postu:

Może opowiedz coś co jej dolega. Mam też e34 z takim silniczkiem, wcześniej też miałem, niemal każdej naprawy własnymi ręcami dokonywałem. Może coś poradzimy. Nie wspominam, że Ślimak to nasz nadworny magik i kopalnia wiedzy o mechanice BMW

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudy
Początkujący



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:08, 18 Lut 2012    Temat postu:

dolegała jej nierówna praca i brak mocy w połączeniu z szarpaniem mysle przewody lub swiece wymienilem i przewody i świece i kopułke i filtry oleje ale dalej to samo no to oddałem do znajomego mechanika no i okazało się że łapka od zawotru jest pęknieta i nie paliła na jeden gar jak sprawedzałem stan oleju to było dużo za dużo i waliło benzyną i były tylko dwa słowa : o CENZURA... oddałem do jakubowa na warszawskiej żeby to zrobili ale głowica umarła nie do uratowania u korkucia dorwałem głowice ale również nadaje się tylko na śmietnik i jestem w czarnej du.ie narazie bo nikt nie ma takiej głowicy a na allegro śpiewają 500 za głowice a za silnik 800

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomson1105
IV stopień wtajemniczenia



Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Aniołowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:14, 18 Lut 2012    Temat postu:

A jaką masz pojemność? Ja bym chyba wolał dołożyć te parę stów i wsadzić większą stajnię Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
benio83
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:52, 18 Lut 2012    Temat postu:

Tomson1105 napisał:
A jaką masz pojemność? Ja bym chyba wolał dołożyć te parę stów i wsadzić większą stajnię Mruga

Dzidzia Darek tez mial kiedys taki silnik w jednej ze swoich e34 i szczerze powiem, ze slabo sobie radzi w tym aucie. moze ja jestem zbyt wymagajacy, ale poza brakiem mocy to dosc dobry, ale stary silnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudy
Początkujący



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:17, 18 Lut 2012    Temat postu:

mój silnik to 2 litry rzędowa 6 129 km myślałem o większej pojemności np o starym 2,5 ~~170 koni tylko czy nie będę musiał wymieniać przy okazji skrzyni i mostu? mam 3,5 silnik z e32 jest w Elblągu taki magik co to wsadzi tak żeby wszystko działało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:25, 18 Lut 2012    Temat postu:

Jedni ludzie zmieniają silnik z napędem, inni ryzykują życiem Wesoly

Obadaj REALOEM czy jest różnica w półosiach, dyferencjale, wale oraz łączniku elastycznym. Zmieniałbyś z 6cyl na 6cyl, więc wał powinien być ten sam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudy
Początkujący



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:51, 18 Lut 2012    Temat postu:

dobra mam taki pomysł podjąłby się ktoś takiej wymiany? i ile ewentualnie by to kosztowało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:54, 18 Lut 2012    Temat postu:

A spieszy Ci sie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudy
Początkujący



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:03, 18 Lut 2012    Temat postu:

w sumie tak bo samochód stoi już od miesiąca a do pracy trzeba jakoś jeździć a tak ciągle pożyczać też głupio. samochód stoi w chwili obecnej w za nowym dworem gdańskim u mechanika ze zdjętą głowicą ale myśle że nie ma sensu pchać więcej kasy w ten słaby m20

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szparco
Klubowicz



Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:48, 19 Lut 2012    Temat postu:

A ja dziś właśnie przywiozłem sobie m50b25 które wsadze w e30

A co do Twojego auta, nie można bebechów z głowicy którą kupiłeś, wsadzić do Twojej? Bo domniewam że nie jest pęknięta.

Potem trzeba będzie sprawdzić przepływke i przewody podciśnień, jest tego pełno i mogą powodować zakłócenia pracy silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szparco dnia Nie 1:01, 19 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudy
Początkujący



Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:31, 19 Lut 2012    Temat postu:

slimak podjąłbyś się swapa 2 litry na 3,5 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slimak
Zarząd Klubu



Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:23, 19 Lut 2012    Temat postu:

Moje zdanie już poznałeś, a dla innych nie będzie chyba zaskoczeniem jak napisze.... nie wydziwiaj , nie ryzykuj - zamontuj sprawny oryginalny silnik, nie będziesz musiał zmieniać zawieszenia, napędu itd. Nie jesteśmy inżynierami z fabryki, a te śmieszne pojęcie o mechanice które większość z nas posiada pozostawię bez komentarza Wesoly

Mówisz "słaby m20". Niekoniecznie! W końcu mimo masy auta niewiele odbiegającej od innych aut z tamtych lat, jednak nadal ma sporo powyżej 100 koni. Przyzwyczailiśmy się do mocy ;-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Nie 21:26, 19 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BMW Klub Elbląg Strona Główna -> Mechanika, Elektryka & Eksploatacja Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin