 |
BMW Klub Elbląg Jesteśmy ambasadorami marki BMW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:26, 23 Sty 2012 Temat postu: [e46] - 320D - brak mocy powyżej 2000obrotów, niebieski dym |
|
|
Panie, panowie,
dziś podczas jazdy zauważyłem wyraźny spadek mocy powyżej 2000 obrotów, a z tłumika dymi na niebiesko, czy padło turbo ? Kogo byście polecili do tego rodzaju problemu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:20, 23 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Najpierw wrzuć info co podaje sterownik silnika. Bez kompa w dzsiejszych beemkach można sobie gdybać.
Niebieski dym ? Wydaje mi się że nie z turbiny. Turbina jak bierze olej to daje na siwo-czarno. Niebieski odcień niebieskiego świadczy często o problemie z chłodziwem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 3:46, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem poziom płynu chłodniczego - zero, olej - jest, czarny. Z tłumika wydobywa się raczej bielszy dym. Dziś po południu podepnę pod komputer i zobaczę jakie błędy pokazuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
V stopień wtajemniczenia
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:40, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Płyn został spalony, stąd ten dym. Czyżby uszczelka pod głowicą? Sprawdź na bagnecie oleju czy nie masz podwójnego stanu - jeden oleju, drugi płynu chłodzącego powyżej. Z resztą nawet jak by tego nie było to i tak z objawów jakie opisałeś, obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filip dnia Wto 11:49, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bigos
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1625
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia/Pasłęk Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:57, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Oj Marek ty to masz pecha. Przykro mi że moje słowa parę miesięcy temu gdy tylko kupiłeś stały się prorocze. Powiedziałem ci wtedy że słyszałem że aut z Włoch się nie kupuje. Nie wiem gdzie i skąd to zasłyszałem, ale twój i inne przypadki zdają się to potwierdzać.
Oby to nie głowica, ale brzydko to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:10, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Bigos nie twórz stereotypu Jak to mawia Michał taksówkarz ... "a to takie pitolenie"
Co miałoby być we Włoszech innego niż w innych krajach? A z HISZPANII można??? Bo też słyszałem że z Hiszpanii aut się nie kupuje Są też tacy co nie kupują z Polski......
We Włoszech jest inna pogoda, zależy też w której części Włoch.
Czy oni mają gorzej niż my? Jak spadnie śnieg to walą tyle albo i więcej soli co my? A Niemcy (BMW) produkując na rynek włoski wsadzają najgorsze części z najgorszych materiałów itd?
Wydaje mi się że mowa o zakupie aut z Włoch tyczy się włoskich wynalazków typu FIAT. Swego czasu był taki komunał iż nie kupuje się aut na literę F (fiat, francuskie) Co to by było gdyby BMW było FMW?
A teraz z innej beczki....
Marek, podjedz do mechanika i sprawdź za symboliczne 20 pln obecność spalin w chłodziwie, wykluczysz uszczelkę.
Diesle w BMW mają często (ale nie zawsze) zamontowaną chłodnicę spalin EGR(AGR) i często gęsto puszczają luty wewnątrz. Chcesz to podjedź, obejrzymy:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Wto 23:13, 24 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 0:00, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
@Bigos,
ja się nie łamie, tylko wychodze z założenia, że należy się porać z problemami i tyle .
@Slimak - samochód już odstawiłem do znajomego mechanika,szkoda, że wcześniej się nie zgadaliśmy . Mechanik póki co zdjął rurę z chłodnicy EGR i tam ku naszemu zdziwieniu znalało się pare kropel wody, więc odpaliliśmy silnik i przy lekkim gazowaniu sprawdzaliśmy, czy nigdzie w jej obrębie nie leje się woda, okazuje się, że nie (nie wiem jak jest z resztą obiegu). Moge powiedzieć, że dym jest na maxa biały i kopci strasznie. Do tej pory smierdzę spalinami. Mi natomiast udało się zczytać błędy INPA, jestem na etapie ich analizy :|.
update..
Po przeglądzie błędów:
Cytat: |
===========================================================================
error memory test V1.41 BMW TI-433 Teepe ===========================================================================
vehicle-identifikation-number: WBAAL71080KE39650 ===========================================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 01/24/12 19:52:55
ECU: KOMBI46
JobStatus: OKAY
Variant: KOMBI46
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
190 light module-EEPROM error
Error frequency : 40
Invalid working area
Error present
=============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 01/24/12 19:52:55
ECU: ZUHEIZ
JobStatus: OKAY
Variant: ZUHEIZ
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
2 Combusation air fan
Error frequency : 255
Water pump ON 48.00 0-n Cooling temperature 14.00 degrees Celsius
Open circuit Error present =============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 01/24/12 19:52:55
ECU: ZKE5
JobStatus: OKAY
Variant: ZKE5
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
103 Diebstahlwarnanlage: Sirene, Funkinnenraumschutz, Neigungsgeber oder Leitung STDWA Kurzschluss gegen Masse oder Leitungsunterbrechung
Error frequency : 1
statischer Fehler
=============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 01/24/12 19:53:09
ECU: EWS3 JobStatus: OKAY Variant: EWS3
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
15 power on reset
Error frequency : 3
Static error
=============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 01/24/12 19:53:12
ECU: MRS2
JobStatus: OKAY Variant: MRS2
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
24 seat occupied recognition
Error frequency : 1
communication error break in seat mat
Error present -------------------------------------------------------------
6 ignition circuit 2 -> passenger belt stronger
Error frequency : 1
Remain over limiting value
Error present
=============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 01/24/12 19:53:16
ECU: DDE30DS0
JobStatus: OKAY
Variant: DDE30DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
5 Needle-motion sensor
Error frequency : 53
Engine speed 0.00 [1/min] Kuehlmitteltemperatur 8.00 [Grad C] Betriebstundenzaehler 0.00 h Engine speed 0.00 [1/min] Kuehlmitteltemperatur 23.00 [Grad C] Betriebstundenzaehler 0.00 h
Signal Open circuit or KS after B+
Error currently available
-------------------------------------------------------------
8 glow device
Error frequency : 50
Engine speed 0.00 [1/min] Kuehlmitteltemperatur 8.00 [Grad C] Betriebstundenzaehler 0.00 h Engine speed 0.00 [1/min] Kuehlmitteltemperatur 23.00 [Grad C] Betriebstundenzaehler 0.00 h
Glow plugs also Glow relay defect Error currently available =============================================================
|
Skupiająć się jedynie na problemie z tematu chyba dotyczy on przedostatniego błędu: ' Needle-motion sensor' - wtryskiwacze/wtrysk sterujący, czy może to być jeszcze coś innego, może dotyczy to innego błędu ?
Dodam, że mechanik odrazu wpomniał o wtryskiwaczach.
A jaka jest Wasza opinia ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marecki dnia Śro 0:38, 25 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bigos
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1625
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia/Pasłęk Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:39, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra skończmy temat Włoch. Dodam tylko że we Włoszech są Włosi a w Niemczech ich nie ma Śródziemnomorski temperament.
Ja nie tworzę stereotypu ja go powtarzam.
Nie odzywam się już bo nic nie wnoszę do tematu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:17, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
marecki napisał: | Skupiająć się jedynie na problemie z tematu chyba dotyczy on przedostatniego błędu: ' Needle-motion sensor' - wtryskiwacze/wtrysk sterujący, czy może to być jeszcze coś innego, może dotyczy to innego błędu ?
Dodam, że mechanik odrazu wpomniał o wtryskiwaczach.
A jaka jest Wasza opinia ? |
Zgadza się, wtryski do przeglądu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:09, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
@Ślimak,
dzięki za opinię, w takim razie idę w tą stronę, będę informował na bieżąco.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:45, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Okazało się, że wtrysk sterujący.
Wie ktoś może przypadkiem, czy da się go w Elblągu lub okilicach zregenerować, a jeśli nie, to czy gdzieś w Elblągu, okolicach mogę dostać taki używany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:11, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Zapewne padła jego elektryczna strona? Jeśli tak to nie wiem czy warto regenerować .... jeśli strona mechaniczna to owszem, regeneracja jak najbardziej. Chłopaki pisali o różnych warsztatach do wtrysków i pomp na forum, stanowczo NIE POLECAM rzekomego serwisu Boscha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:23, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Kurcze,
np tu gość sprzedaje używane za 550 zl (plus muszę oddać swój zepsuty) i daje rok gwarancji, nawet jak dziś do niego dzwoniłem, to starał się mnie przekonać, że te regenerowane są lepsze od tych nowych, bo te pierwsze mają nowe elementy BOSH, natomiast te drugie są produkowane na chińskich podzespołach i że sam tego nie robi, tylko mu przywożą skądś:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu gość z kolei sam regeneruje, jak to powiedział: "robię to po robocie". Żadnej faktury ani paragonu nie może wystawić, bo nie ma działalności ale na zregerowany wtrysk daje również roczną pisemną gwarancję - 350 zł:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co sądzicie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mundek002
III stopień wtajemniczenia
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ELBLĄG Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:36, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ja bym dołożył 350 do 550 i kupił nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slimak
Zarząd Klubu
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 2978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:43, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No i tu pojawia się problem.... bo NOWY jeśli jest z BOSCHa to zapewne jest..... REGENEROWANY Taka sytuacja jest np. przy wtryskach do m57.
Nowy z fabryki będzie kosztował pewnie więcej, jakieś 1100-1300 ?
Patrze sobie np. w IC , wtrysk Boscha 0432191527 kosztuje bagatela 1172.
Tego kolesia od wtrysku za 350 to nie chciałbym nawet znać..... przejrzałem te aukcje i widać że wtryski są po prostu umyte, przetarte z rdzy , nawet raki zostawił.... kable raz łączone na termokurczki a raz od lampki nocnej... ile takie wtryski pożyją? Nie wiadomo , chociaż mówią że prowizorki żyją najdłużej.....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slimak dnia Wto 0:55, 31 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:54, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
mundek002 napisał: | ja bym dołożył 350 do 550 i kupił nowy |
slimak napisał: |
Patrze sobie np. w IC , wtrysk Boscha 0432191527 kosztuje bagatela 1172. |
@Slimak,
dokładnie o tą specyfikację wtrysku chodzi.
No to faktycznie pojawia się problem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bigos
Przyjaciel Klubu
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 1625
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia/Pasłęk Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:38, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Wychodzi na to że ten pierwszy za 550zł nie jest złym rozwiązaniem - połowa ceny nowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:08, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Więc odzyskałem dziś samochód, wygląda na to, że ani nie dymi, a nie nie brakuje mu mocy. Co było przyczyną - nie dowiedziałem się.
Poniżej przedstawiam jak wyglądała historia mojej przygody z naprawą:
1. wyjęcie czterech wtrysków, z czego jeden się urwał naprawde głęboko (mechanior walczył z tym tydzień, aby go wyciągnąć), a następnie włożenie spowrotem ich do gniazd;
2. wymiana niektórych węży. które uważał za kompletnie zniszczone;
3. wymiana uszczelek pod kolektorami;
4. wymiana uszczelki pod pokrywą silnika.
Robocizna - !800zł - wydaje mi się, że jednak trochę się zapędził.
1. nowe uszczelki;
2. czyszczenie wtrysków, wymiana jednej końcówki wtrysku na nową (miejsce przedsięwzięcia - Jegłownik);
3. nowe świece BOSH
4. nowe węże
5. zapomnialem dodać, że na samym początku kupiłem nowy (używany)wtrysk sterujący - 650zl+przesyłka
około 700zł +650zl;
Dodam, że auto było przetrzymywane przez miesiąc!
Całe przedsięwzięcie - około 2200zł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marecki dnia Śro 10:31, 29 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DEXTER
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elblag/Berlin Płeć:
|
Wysłany: Wto 2:34, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Skomplikowana sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corleone
II stopień wtajemniczenia
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:48, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem objawy podobne i zmieściłem się w 800 zł . Auto ma moc i nie kopci .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:27, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Patrząc na to przez pryzmat czasu, wychodze z założenia, że problem był generalnie ze złym paliwem. Wiem jedno, beemka nie lubi lichego/kombinowanego paliwa, jej silniki są strasznie czułe, należy lać tylko ze sprawdzonego źródła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur
Klubowicz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:28, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
A co w nim robiłeś i co było przyczyną kopcenia i spadku mocy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corleone
II stopień wtajemniczenia
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:08, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie był problem mianowicie w filtrze w odmie tam był syf. Też to wynikało przez kiepskie paliwo bo padła też pompa wtryskowa. Trzeba było wymienić na nowy zawór w pompie, uszczelnienie i sterownik. No to wszystko jak zostało zrobione to kopcenie i brak mocy ustąpił wszystko działa jak nowe. No i koszt 800 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki
IV stopień wtajemniczenia
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:00, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Corleone napisał: | U mnie był problem mianowicie w filtrze w odmie tam był syf. Też to wynikało przez kiepskie paliwo bo padła też pompa wtryskowa. Trzeba było wymienić na nowy zawór w pompie, uszczelnienie i sterownik. No to wszystko jak zostało zrobione to kopcenie i brak mocy ustąpił wszystko działa jak nowe. No i koszt 800 zł. |
Dokładnie tak jak piszesz, ja wróciłem do paliwa, w moim przypadku, z shell i problem zniknął. Na szczęście obyło się bez ingerencji w pompę paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corleone
II stopień wtajemniczenia
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:26, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
marecki napisał: | Corleone napisał: | U mnie był problem mianowicie w filtrze w odmie tam był syf. Też to wynikało przez kiepskie paliwo bo padła też pompa wtryskowa. Trzeba było wymienić na nowy zawór w pompie, uszczelnienie i sterownik. No to wszystko jak zostało zrobione to kopcenie i brak mocy ustąpił wszystko działa jak nowe. No i koszt 800 zł. |
Dokładnie tak jak piszesz, ja wróciłem do paliwa, w moim przypadku, z shell i problem zniknął. Na szczęście obyło się bez ingerencji w pompę paliwa. |
Ale ja pompy paliwa nie wymieniałem tylko pompę wtryskową naprawiałem . Fakt że BMW diesel jest czułe na paliwo. Przy wymianie filtrów i olejów warto pamiętać o filtrze odmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|